Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

ORIGINAL SOURCE




ostatnio wszyscy polecają produkty kąpielowe firmy ORIGINAL SOURCE , a więc przez ostatni miesiąc przetestowałam wszystkie rodzaje żeli i płynów.
Według mnie są genialne , każdy może znaleźć dla siebie odpowiedni zapach według upodobań .
A co najlepsze są niedrogie ! ja kupiłam swój pierwszy żel do kąpieli w Rossmannie za ok. 6 zł .

znajdziecie je w :
- Rossmann
- Drogeria Natura
- REAL
- Drogeria Jasmin
- Drogeria Koliber
- Hebe
- E.Leclerc

podobno tez mozna je kupic w Hipermarketach TESCO i Carrefour ale ja niestety nigdy nie widziałam , a szukałam .


ŻELE POD PRYSZNIC :



CHOCOLATE & MINT











MINT & TEA TREE










MANGO & MACADAMIA 
LEMON & TEA TREE
LIME


RASPBERRY & VANILLA 
ORANGE OIL & GINGER 



CHOCOLATE & ORANGE
DRAGON FRUIT & CAPSICUM 

BRITISH STRAWBERRY  oraz  SPEARMINT

OFERTA SPECJALNA
ORANGE & LIQUORICE  oraz  PLUM & MAPLE SYRUP


jeśli wam mało polecam rowniez płyny do kąpieli 

wiecej na : 
http://www.originalsource.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz